3. 5. 2024

Reflustat - peroralna suspenzija za lajšanje simptomov gastroezofagealnega refluksa vam je na voljo 10% ugodneje. do 2. 6. 2024

Medicinski pripomoček Reflustat lajša simptome gastroezofagealnega refluksa kot so zgaga, zgaga med nosečnostjo, dviganje kisline, refluksnega ezofagitisa, prebavnih motenj, kašlja ter razdraženega grla in žrela.

Reflustat je medicinski pripomoček, ki vsebuje natrijev alginat in karbonate. Učinek doseže na fizikalni način. Ko izdelek pride v stik s kislim pH v želodcu, natrijev alginat (naravni polimer, pridobljen iz rjavih alg) tvori gel. Medtem karbonati sprostijo ogljikov dioksid, ki omogoči gelu, da se dvigne in tvori čep, ki predstavlja fizično pregrado, le-ta pa prepreči refluks (dviganje) želodčnega soka v požiralnik. Poleg tega natrijev hidrogenkarbonat pomaga zniževati kislost v želodcu.

Brez glutena. Brez laktoze.

Kdaj in kako uporabljati Reflustat?
Odrasli in otroci, starejši od 12 let: 1 do 2 vrečici po glavnem obroku in pred spanjem. Jemljite naravnost iz vrečice v usta. Pred uporabo dobro pretresite.

Otroci do 12 let: uporabljajte le po posvetu z zdravnikom. Glede uporabe upoštevajte navodila zdravnika.

Akcija traja od 3. 5. do 2. 6. 2024

Vse akcije in popusti, objavljeni na lekarnar.com, veljajo izključno za nakup oziroma naročila po spletu, ne pa tudi v klasični lekarni.